Πώς να φτιάξεις μια αποτελεσματική διαφημιστική καταχώριση

Πώς να φτιάξεις μια αποτελεσματική διαφημιστική καταχώριση

Blog Εμφανίσεις: 1244

Ποιος μπορεί να δώσει τον ακριβή ορισμό της αποτελεσματικής διαφήμισης; Η απάντηση είναι απλή και εύκολη. Φυσικά, αυτή που σου φέρνει πελάτες!

Αυτή που είναι απλώς «τέλεια», που λέει λίγα και κατανοητά και που δίνει τη λύση στους πιθανούς πελάτες σου, την ώρα που τη χρειάζονται!

Όλοι οι επαγγελματίες γνωρίζουν ότι ο σωστός τρόπος προβολής τους είναι αυτός που θα τους οδηγήσει στην καταξίωση και θα τους διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές τους.

Πώς πρέπει να είναι μια σωστά σχεδιασμένη καταχώριση;

Μια σωστά σχεδιασμένη καταχώριση, είτε σε έντυπη, είτε σε digital  μορφή, μπορεί να κάνει θαύματα.

Ένας από τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους μια καταχώριση αποτυγχάνει, είναι ο λανθασμένος τρόπος σχεδιασμού της. Η διαφήμιση που μένει είναι αυτή που είναι απλή, καθαρή και σωστά δομημένη.

hhhhhhh.jpg

Το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει να είναι ένα: O πιθανός πελάτης να σε καλέσει χωρίς δισταγμό!

7 βήματα για τη δημιουργία μίας διαφήμισης

Έρευνες έχουν δείξει ότι ένας χρήστης αφιερώνει πολύ λίγο χρόνο σε μια διαφήμιση, επιτρέποντάς της να του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Εδώ είναι το μεγάλο στοίχημα για έναν designer.

Θα το κερδίσει, ακολουθώντας τα ακόλουθα 7 βήματα στο σχεδιασμό της καταχώρισης:

  1. Επιλογή αντιπροσωπευτικού τίτλου
  2. Σωστή χρήση των χρωμάτων
  3. Επιλογή των κατάλληλων φωτογραφιών
  4. Επιλογή των απαραίτητων πληροφοριών, χωρίς υπερβολές
  5. Επιλογή σαφής προτροπής για δράση (Call to Action)
  6. Δημιουργία μικρών «εντάσεων» μέσα στο χώρο
  7. Έλεγχος σωστής αναλογίας εικόνας και περιεχομένου

3 κανόνες σχεδιασμού καταχωρίσεων

Ακολούθησε τρεις αποτελεσματικούς κανόνες και δεν θα χάσεις:

1. Απλό και κατανοητό design

Έχει συχνά παρατηρηθεί ότι οι designers κάνουν υπερβολική χρήση των γραφικών, με σκοπό η διαφήμιση να φανεί πιο όμορφη και ελκυστική. Αυτό όμως που πετυχαίνουν είναι ακριβώς το αντίθετο. Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι:

Αυτό θα γίνει, μόνο, όταν η διαφήμιση είναι απλή και κατανοητή!

2. Δώσε έμφαση στο τι ενδιαφέρει τον πελάτη

Στόχος ενός σχεδιαστή είναι να επικοινωνήσει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο με τον υποψήφιο πελάτη. Για να μπορέσεις να το πετύχεις αυτό, πρέπει να έχεις υπόψη σου τα παρακάτω:

3. Επίλεξε τα κατάλληλα λεκτικά

Ο τίτλος ενεργεί ως καταλύτης. Τις περισσότερες φορές είναι το Α και το Ω.  Οι πληροφορίες που θα χρησιμοποιήσεις πρέπει να αντιπροσωπεύουν το διαφημιζόμενο προϊόν με τον καλύτερο τρόπο.

Χρησιμοποίησε, λοιπόν, λεκτικά που δείχνουν:

Αναμφισβήτητα, ένας σωστός designer μπορεί να σου προσφέρει μια αποτελεσματική διαφήμιση. Κι αν ακόμα δεν τον έχεις βρει, μπορείς να κάνεις μόνος σου μια δοκιμή!

{convertforms 1}

Εκτύπωση