Ένα Φυλλάδιο δεν αρκεί για να υπάρξει Κίνηση σε ένα Κατάστημα!

Ένα Φυλλάδιο δεν αρκεί για να υπάρξει Κίνηση σε ένα Κατάστημα!

Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το φυλλάδιο ως έναν τρόπο αύξησης πελατείας και προώθησης των προϊόντων τους.

Θεωρώ πως το φυλλάδιο έχει μία σημαντική αξία ως σημαντικός τρόπος διαφήμισης ενός καταστήματος, επιχείρησης και προϊόντος. Δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να διαβάσει το αντικείμενο που προσφέρει η εκάστοτε εταιρεία στον καταναλωτή και να επιλέξει ελεύθερα αν θα το δοκιμάσει.

hhhhhhh.jpg

Αυτό όμως δεν αναιρεί και την αμφιβολία που τρέφω απέναντί του. Γνωρίζω πως το φυλλάδιο εξιδανικεύει την παροχή που προσφέρει, αποκρύπτοντας τις αδυναμίες και τις τρωτές του πλευρές.

Από τη γαστρονομική μου εμπειρία, έχω παρατηρήσει πως τα περισσότερα καταστήματα και μαγαζιά εστίασης που θεωρούνται διαχρονικά δε χρησιμοποίησαν ποτέ τους φυλλάδια για να κατακτήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους.

Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε χρησιμοποιείται και ως τρόπος προβολής πραγματικά αξιόλογων καταστημάτων. Θεωρώ όμως πως πάνω από κάθε φυλλάδιο σημασία για μία επιχείρηση έχει να κατακτήσει τον πελάτη με την ποιότητα αυτού που προσφέρει. Όχι με μία έντυπη εξιδανίκευση η οποία μπορεί και να φανεί ιλαρή για έναν δυσαρεστημένο καταναλωτή.

φυλλαδιο.jpg

Ένα φυλλάδιο εξιδανικεύει, παρουσιάζει το προϊόν ως ιδανικό. Δε σου φανερώνει τις αδυναμίες του, δεν πράττει μία αντικειμενική κριτική. Είναι σημαντικό μέρος της διαφήμισης, αλλά όχι η μοναδική αιτία για να μπορέσει μία επιχείρηση να πάει καλά.

Μία επιχείρηση κερδίζει τον πελάτη με τη διάθεση κριτικής, την επιθυμία για βελτίωση, την ουσιαστική αλληλεπίδραση με τους ανθρώπους που εξυπηρετεί. Το φυλλάδιο υπάρχει για να βοηθάει, αλλά όχι για να χαρίζει απόλυτη επιτυχία σε ένα οποιοδήποτε προϊόν.

 

Μαρία Σκαμπαρδωνη  (Δημοσιογράφος)


Εκτύπωση   Email