Πώς να φτιάξεις μια αποτελεσματική διαφημιστική καταχώριση

Πώς να φτιάξεις μια αποτελεσματική διαφημιστική καταχώριση

Ποιος μπορεί να δώσει τον ακριβή ορισμό της αποτελεσματικής διαφήμισης; Η απάντηση είναι απλή και εύκολη. Φυσικά, αυτή που σου φέρνει πελάτες!

Αυτή που είναι απλώς «τέλεια», που λέει λίγα και κατανοητά και που δίνει τη λύση στους πιθανούς πελάτες σου, την ώρα που τη χρειάζονται!

Όλοι οι επαγγελματίες γνωρίζουν ότι ο σωστός τρόπος προβολής τους είναι αυτός που θα τους οδηγήσει στην καταξίωση και θα τους διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές τους.

Πώς πρέπει να είναι μια σωστά σχεδιασμένη καταχώριση;

Μια σωστά σχεδιασμένη καταχώριση, είτε σε έντυπη, είτε σε digital  μορφή, μπορεί να κάνει θαύματα.

Ένας από τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους μια καταχώριση αποτυγχάνει, είναι ο λανθασμένος τρόπος σχεδιασμού της. Η διαφήμιση που μένει είναι αυτή που είναι απλή, καθαρή και σωστά δομημένη.

hhhhhhh.jpg

Το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει να είναι ένα: O πιθανός πελάτης να σε καλέσει χωρίς δισταγμό!

7 βήματα για τη δημιουργία μίας διαφήμισης

Έρευνες έχουν δείξει ότι ένας χρήστης αφιερώνει πολύ λίγο χρόνο σε μια διαφήμιση, επιτρέποντάς της να του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Εδώ είναι το μεγάλο στοίχημα για έναν designer.

Θα το κερδίσει, ακολουθώντας τα ακόλουθα 7 βήματα στο σχεδιασμό της καταχώρισης:

  1. Επιλογή αντιπροσωπευτικού τίτλου
  2. Σωστή χρήση των χρωμάτων
  3. Επιλογή των κατάλληλων φωτογραφιών
  4. Επιλογή των απαραίτητων πληροφοριών, χωρίς υπερβολές
  5. Επιλογή σαφής προτροπής για δράση (Call to Action)
  6. Δημιουργία μικρών «εντάσεων» μέσα στο χώρο
  7. Έλεγχος σωστής αναλογίας εικόνας και περιεχομένου

3 κανόνες σχεδιασμού καταχωρίσεων

Ακολούθησε τρεις αποτελεσματικούς κανόνες και δεν θα χάσεις:

1. Απλό και κατανοητό design

Έχει συχνά παρατηρηθεί ότι οι designers κάνουν υπερβολική χρήση των γραφικών, με σκοπό η διαφήμιση να φανεί πιο όμορφη και ελκυστική. Αυτό όμως που πετυχαίνουν είναι ακριβώς το αντίθετο. Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι:

  • Οι χρήστες όχι μόνο ανήκουν σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, αλλά τις περισσότερες φορές δεν γνωρίζουν από design
  • Έχουν διαφορετικές ανάγκες, διαφορετική άποψη για το σχεδιασμό και διαφορετική αντίληψη
  • Οι περιττές εικόνες και πληροφορίες μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση στο χρήστη, αδυνατώντας να τον βοηθήσουν να εστιάσει κάπου συγκεκριμένα
  • Ο σχεδιασμός μπορεί να γίνει τολμηρός και διαφορετικός από τα τετριμμένα, αλλά είναι καλό να αποφεύγονται οι υπερβολές
  • Ο στόχος της διαφήμισης είναι ο χρήστης να προβεί στην επιθυμητή ενέργεια (π.χ. τηλεφωνική κλήση, κλικ στη διαφήμιση, αγορά από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα κ.τ.λ.)

Αυτό θα γίνει, μόνο, όταν η διαφήμιση είναι απλή και κατανοητή!

2. Δώσε έμφαση στο τι ενδιαφέρει τον πελάτη

Στόχος ενός σχεδιαστή είναι να επικοινωνήσει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο με τον υποψήφιο πελάτη. Για να μπορέσεις να το πετύχεις αυτό, πρέπει να έχεις υπόψη σου τα παρακάτω:

  • Στόχος σου είναι να δώσεις έμφαση στις πληροφορίες και τα χαρακτηριστικά που πραγματικά ενδιαφέρουν το δυνητικό πελάτη, κι όχι απαραίτητα σε αυτά που θεωρείς εσύ σημαντικά.
  • Είναι σημαντικό να μπορείς να προβάλλεις τις κατάλληλες λύσεις στις ανάγκες του
  • Το εικαστικό σου πρέπει να κάνει δημιουργικό διάλογο με τον υποψήφιο πελάτη
  • Η αλήθεια στο διαφημιστικό μήνυμα είναι απαραίτητη. Επένδυσε σε αυτήν και θα βγεις κερδισμένος, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του πελάτη
  • Πίστεψε πρώτα εσύ στις υπηρεσίες που προβάλεις, μπαίνοντας, πρώτος, εσύ στη θέση-αντίδραση του χρήστη ως προς το διαφημιζόμενο προϊόν

3. Επίλεξε τα κατάλληλα λεκτικά

Ο τίτλος ενεργεί ως καταλύτης. Τις περισσότερες φορές είναι το Α και το Ω.  Οι πληροφορίες που θα χρησιμοποιήσεις πρέπει να αντιπροσωπεύουν το διαφημιζόμενο προϊόν με τον καλύτερο τρόπο.

Χρησιμοποίησε, λοιπόν, λεκτικά που δείχνουν:

  • ποιος είναι ο πελάτης
  • σε ποιους απευθύνεται
  • τι προσφέρει
  • πόσο ανταγωνιστικός είναι
  • πόσο διαφορετικός και ξεχωριστός είναι σε σχέση με τους ανταγωνιστές του

Αναμφισβήτητα, ένας σωστός designer μπορεί να σου προσφέρει μια αποτελεσματική διαφήμιση. Κι αν ακόμα δεν τον έχεις βρει, μπορείς να κάνεις μόνος σου μια δοκιμή!


Εκτύπωση   Email